Garderobe/lockers:
Bij Brabanthallen s’Hertogensbosch kunnen uw gasten op eigen risico gebruik maken van ons geheel vrijblijvende en gratis garderobe. De garderobe wordt bewaakt door onze medewerkers terwijl u en uw gasten de dag en/of avond van uw leven hebben.
Mochten uw gasten liever gebruik maken van een locker dan kan dat ook, dit is wel tegen een kleine betaling van €2,- euro. De afmeting van een kluisje is 50 x 23,5 x 25,5 cm, de kluisjes kunnen gepast betaald worden met muntgeld of door contactloos te pinnen.
Servicedesk:
Bij de servicedesk kunnen uw gasten terecht voor sigaretten verkoop, muntenverkoop en uitrijkaarten. Vanaf een half uur voor het einde tot een halfuur na het einde van de show kunnen uw gasten hun overgebleven munten weer inleveren en hun geld terug krijgen. Ze kunnen er ook voor kiezen om de munten te bewaren, die zijn tot een jaar na aanschaf geldig.
Parkeervoorzieningen:
De Brabanthallen beschikt over 4.000 parkeerplaatsen. Het parkeerterrein is voorzien van slagbomen. Bij het inrijden van het parkeerterrein zullen de slagbomen automatisch openen. Bij de servicedesk kunnen uw gasten terecht voor uitrijkaarten. Bij enkele evenementen dient er vooraf bij het parkeerpersoneel afgerekend te worden, daarnaast zijn er ook enkele evenementen gratis dat is maar net wat u uw gasten aan wil bieden. Binnen het pluspakket kunt u er onder andere voor kiezen om extra verkeersregelaars en parkeerwacht in te zetten.
Receptie:
Als u de Brabanthallen inloopt bij de hoofdingang komt u meteen in aanraking met de receptie. Hier wordt u netjes ontvangen en hier wordt hier ook direct geholpen met vragen of de plek waar u moet zijn. U kunt hier ook terecht voor vragen over de plattegrond of als u een afspraak hebt met een van onze vaste medewerkers.
EHBO:
Binnen de Brabanthallen hangen tien AED-apparaten, onze EHBO-medewerkers kunnen hier te allen tijde bij. Ook is er in elke hal of zaal minstens één EHBO-kit aanwezig, er staat duidelijk aangegeven waar u deze kunt vinden. Er lopen tijdens het evenement ook altijd hulpverleners rond, dus als u dringende vragen heeft kunt u bij hun terecht. Ook in geval van nood staan zij klaar om u te helpen.
Meubilair:
Al ons meubilair hebben we laten plaatsen en inrichten door een extern bedrijf. Zij gebruiken mooi en duurzaam meubilair van bekende bedrijven. Als u interesse heeft in ander soort meubilair, geef dit dan aan, hier kunnen we over onderhandelen en zo tot een oplossing komen. De beplanting is ook uitbesteed, mocht u willen dat sommige planten niet aanwezig zijn tijdens uw evenement, geef dit dan aan, dan kunnen we deze verplaatsen.
Sanitaire voorzieningen:
Qua vast sanitair hebben we 5 dames- en herentoiletten over het gebouw verspreid. Aan iedere grote hal zit een toilet. Deze dienst zit bij het basispakket, wanneer u één hal huurt zit daar dus standaard een bij behorend toilet bij in.
Deze toiletten zijn standaard voor u ze huurt schoon, voor extra’s zie het pluspakket.
Ons pluspakket houdt in dat je extra’s wilt, dit kan zijn extra toiletten maar ook extra’s in de toiletten zoals een mooiere aankleding, een toiletdame of extra’s als in geurtjes en handcrème etc.
In overleg is het ook mogelijk om een tussentijdse schoonmaak te krijgen, dit kan bijvoorbeeld in combinatie met een toiletdame.
Kleedkamers:
Het is mogelijk om kleedkamers te krijgen bij de Brabanthallen.
We hebben standaard 2 ruimtes die als kleedkamer gebruikt kunnen worden, wilt u hier gebruik van maken zitten deze in het basispakket.
Het pluspakket van kleedkamers is wanneer u meer dan deze 2 standaard kleedkamers wilt.
Hierbij kunt u denken aan:
* Meer kleedkamers
* Grotere kleedkamers
* Aankleding (decoratie)
Dit is allemaal mogelijk in overleg, de prijzen hierin lopen uit een.
Afvalverwerking:
In ons bedrijf scheiden wij ons afval, papier, plastic, glas, etenswaren en eventueel hout behoren door het gehele gebouw in allemaal aparte vuilnisbakken weggegooid te worden. Boven de vuilnisbak wordt aangegeven welk materiaal hierin mag. De vuilnisbakken worden om de vier uur leeggehaald door de schoonmakers, hierdoor zijn de bakken nooit overvol en kan alles gewoon netjes weggegooid worden. Uiteindelijk verzamelen wij vanuit het hele gebouw de vuilniszakken per categorie en worden ze in grote containers gedaan. De containers worden om de dag opgehaald door recycling services. Door dat dit vaker per week gebeurt worden de containers nooit overvol.
ICT:
Onze ICT-afdeling zorgt ervoor dat er overal in ons gebouw perfect werkende wifi heeft waar nodig, ook zorgen zij ervoor dat de lichten, de verwarming en computers in het gebouw in orde zijn.
In het pluspakket of bij maatwerk kunt u ervoor kiezen om gekleurd licht in uw zaal te krijgen.
De ICT-afdeling zorgt ervoor dat de standaard lichten vervangen worden door de gekozen kleur of kleuren.
De ICT-afdeling neemt ook uw klachten aan die per mail of telefonisch binnen komen en wordt dan doorgestuurd naar de juiste persoon. In sommige gevallen zitten onze ICT’ers ook achter de servicedesk.
Logistieke zaken:
Voor onze logistieke zaken hebben wij vijf vaste medewerkers die ervoor zorgen dat de juiste dingen op de juiste tijd, op de juiste plaats, in de juiste hoeveelheden, zoals afgesproken met de opdrachtgever of leverancier. Door de bovenstaande aspecten te waarborgen zorgen wij ervoor dat er niks tot weinig mis kan gaan op het gebied van logistiek. De goederenstroom wordt via een aparte grotere ingang aan de achterkant van het gebouw gedaan, dit wordt op deze specifieke plek gedaan, zodat bezoekers en klanten er geen last van hebben tijdens een evenement. Voor onze goederen gebruiken wij altijd dezelfde leverancier.
Luchtvoorziening:
Omdat niet elke hal een raam heeft, hebben wij een goed systeem in onze locatie aangelegd die door de hele locatie verse lucht circuleert. Ook zorgt dit systeem dat de locatie ververst word zodat er een goede lucht circulatie is voor ademlucht maar ook voor frisheid.
Podium:
Op onze locatie zijn de materialen om een podium neer te zetten wanneer u dit wenst. Dit podium is 40 cm hoog, en kan gevarieerd worden met lengte en breedte. Wij hebben 50 platen van 1 vierkante meter en deze kunnen aan elkaar bevestigd worden, ook hebben wij een team die dit podium voor u kan opzetten. Dit podium word elke keer gekeurd voordat het in gebruik genomen word.
Bronnen:
Maak jouw eigen website met JouwWeb